Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~katsandsouls | użytkownik

imię i nazwiskod4n!3L adresTomaszów Maz/Lublin/Łódź/Londyn/Lublin zarejestrowany07.09.2008 @15:21:48 ostatnio na stronie25.06.2011 @15:14:06



co do prac to - nie spodziewajcie sie ze wiem jaki bedzie kolor, odcien czy swiatlo. miedzy kolorystyka w szopie i kolorami w windowsie tako jakim jest spora roznica, ktorej nie potrafie przeskoczyc, obejsc czy wyregolowac. taktez za plamki, nie-dociagniecia, przebarwienia itp itd przepraszam. korekty staram sie ponosic regularnie.
za rady -jak pozbyc sie problemu- bardzo bede dziekowac.
sprzet posiadany - radeon mobility x1400, lcd- 1920x1280 (lepiej niz HD)


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty73 komentarze839 posty na forum1

komputer / sprzęt
fz50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lastra    17.06.2009 @21:52:06
świetne prace.))
~TATHATA    09.06.2009 @12:01:47
widzę poszalałeś fajnie z dziewczynką w kapeluszu..a ja bym jej machnęęła piegi jeszcze;P
~DeFoley    08.06.2009 @22:53:07
jaki ja ekspert daj spokój
samouczek któremu raz wyjdzie a raz coś zupełnie schrzani
+esyflores    08.06.2009 @16:33:21
łoł, chyba muszę więcej palić :D
~Nvm    08.06.2009 @15:56:55
a ja po prostu podziękowałam ;]
~q4il    08.06.2009 @15:50:48
dzięki ;]
_______
iGrafArt.home.pl
~proffoto    02.06.2009 @11:14:41
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~themantis    01.06.2009 @00:51:23
hehe dziekuje a z tymi elipsami coz bede musiala cos zrobic tyle dobrego ze ten rysunek jest dosyc stary wiec moze cos juz sie zmienilo :p
~themantis    01.06.2009 @00:42:06
mialoby to coprawda wiekszy sens co nie zmienia faktu ze w angielskim tak wlasnie sie to tlumaczy pozdrawiam
~teszesc    01.06.2009 @00:39:41
mhm.
_______
Ładne masz kolory na wszystkich zdjęciach...
~themantis    01.06.2009 @00:38:29
po angielsku-martwa natura
~KostkaXcukrU    31.05.2009 @13:31:19
prawdopodobnie torba kolezanki;]
_______
Kostkę Cukru do kawy?
Let the sunshine ? let the sunshine in!
~KostkaXcukrU    31.05.2009 @00:13:38
congratulation;]
_______
Kostkę Cukru do kawy?
Let the sunshine ? let the sunshine in!
~lulek    31.05.2009 @00:11:08
słabo z maxem z znajomością czy szkoleniami ?
sam myslałem o szkoleniu ale niesądze by wiele mi dało ( nie wierzę by wysoki poziom szkoleń z 3d)
jest natomiast fajny programik zbrush i z tego żeby sie podszkolic toby było cos
tyle że w polsce nie wiem czy jakaś firma go w ogóle stosuje
~KostkaXcukrU    31.05.2009 @00:09:33
leniwce czasu nie liczą;] coś o tym wiem.
'...uwielbiam pracę, mogę na nią patrzeć godzinami...'
_______
Kostkę Cukru do kawy?
Let the sunshine ? let the sunshine in!
~KostkaXcukrU    30.05.2009 @23:59:22
'...polecam tutoriale - photoshop top secret. duzo tego ale chyba sa fajne.chyba bo jeszcze nie widzialem ani jednego ale sie do nich przymierzam od kilku miesiecy hihi. moze po sesji do nich zajrze...'
czekam na opinie, po zajrzeniu;]
_______
Kostkę Cukru do kawy?
Let the sunshine ? let the sunshine in!
~lulek    30.05.2009 @23:57:41
jako skończony architekt tx
w sumie gdybym studia zaczął później moze bym lizną więcej maxa a tak tylko w domowym zaciszu
~Senamle    30.05.2009 @23:42:08
O jej zdj mówisz :D? Serdecznie polecam jej galerie, świetna jest
~KostkaXcukrU    30.05.2009 @23:41:34
czekam na opinie;]
_______
Kostkę Cukru do kawy?
Let the sunshine ? let the sunshine in!
~KostkaXcukrU    30.05.2009 @23:38:15
dostałam jakąś tam wersje photoshopa, na dwa miesiące do przetestowania, także nidługo zainstaluje i sie zobaczy;]
_______
Kostkę Cukru do kawy?
Let the sunshine ? let the sunshine in!
~Senamle    30.05.2009 @23:36:28
http://www.digart.pl/praca/3361147/wiatrak.html : >
Tutaj są widoczne duzo mocniej ; p tylko z resztą przesadzone ; p
~padzak    30.05.2009 @23:35:10
no to ty masz problem nie ja
_______
awake your mind.
~KostkaXcukrU    30.05.2009 @23:34:08
nie mam dobrego programu do obróbki, wyszło mimochodem;]
_______
Kostkę Cukru do kawy?
Let the sunshine ? let the sunshine in!
~Senamle    30.05.2009 @23:32:43
http://www.digart.pl/praca/3766515/index.html
Tutaj są lekkie winiety ;P
Od kiedy przerzuciłem się na lustrzankę strasznie mi zbrzydła obróbka... Od niedawna uświadomiłem sobie, że dobre zdjęcie to połowa sukcesu ;p
~padzak    30.05.2009 @23:31:43
jakbyś czytał opisy to byś wiedział dlaczego plamki są. ja dbam o sprzęt nie wiem jak ty. ehhh co za ludzie
_______
awake your mind.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt