Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~katsandsouls | użytkownik

imię i nazwiskod4n!3L adresTomaszów Maz/Lublin/Łódź/Londyn/Lublin zarejestrowany07.09.2008 @15:21:48 ostatnio na stronie25.06.2011 @15:14:06



co do prac to - nie spodziewajcie sie ze wiem jaki bedzie kolor, odcien czy swiatlo. miedzy kolorystyka w szopie i kolorami w windowsie tako jakim jest spora roznica, ktorej nie potrafie przeskoczyc, obejsc czy wyregolowac. taktez za plamki, nie-dociagniecia, przebarwienia itp itd przepraszam. korekty staram sie ponosic regularnie.
za rady -jak pozbyc sie problemu- bardzo bede dziekowac.
sprzet posiadany - radeon mobility x1400, lcd- 1920x1280 (lepiej niz HD)


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty73 komentarze839 posty na forum1

komputer / sprzęt
fz50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jodynaa    10.09.2009 @11:22:56
Żartuję przecież :PPP
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
~jodynaa    10.09.2009 @11:11:08
Nie mierzymy wszystkich swoją miarą :D
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
-Presley    08.09.2009 @02:15:19
teraz to sie załamałem jak dla mnie te zdjecie nadaje sie do uzuniecia ;/ porazka
-Presley    08.09.2009 @02:10:13
do dopiero sa kpiny co ten koles tam ma pozdr
~wineta    23.06.2009 @19:02:40
dziekuję za komentarz, bardzo mi pomógł
_______
Rodzisz się oryginalny, nie umieraj jako czyjaś kopia
facebook.com/AnetaWitkowskaGiftart
~starydziad    23.06.2009 @19:01:58
Podoba mi sie profilowe
_______
"Shoulders, toes and knees... I'm 36 degrees... "
~Abla    21.06.2009 @15:10:51
a dziękuję :-d
~takieo    21.06.2009 @00:38:35
ramka w moich pracach pełni rolę passe-partout, czyli nie powinna być tematem oceny, ponieważ służy lepszej ekspozycji treści pracy.
ostatnio edytowane: 2009-06-21 00:40:02
~kFfiatuszek    19.06.2009 @21:48:01
dziecko to może ty, a nie ja.
nie mam nic więcej do powiedzenia, bo brak słów..i po co się męczyć..? <śmiech>

żegnam!
~kFfiatuszek    19.06.2009 @21:30:01
miło.. :/
~wisniajablko    19.06.2009 @01:09:16
szkoda
_______
i remember the simple things.
+rajkrajkrajkkk    19.06.2009 @00:26:27
dzieki ; ))
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
~Alleycat    18.06.2009 @23:55:17
Nawet mi nie mow xD Skrecilam kostke schodzac po schodach a miewam bardziej inwazyjne hobby (chociaz gre w bierkixD)
~Alleycat    18.06.2009 @23:52:15
Hehe Moj kolega zawsze tak wracal.. a to juz ile czasu mu ta droga zajmowala to inna sprawa
ostatnio edytowane: 2009-06-18 23:53:25
~Alleycat    18.06.2009 @23:43:38
kurcze, mam ochote teraz posmigac na rowerze xD
~jodynaa    18.06.2009 @23:13:55
Dziękować
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
~Alleycat    18.06.2009 @23:10:37
Wiem
I co pewnie Ciebie zdziwi znam tez takie pojecia jak ostre kolo ale alleycat to troche z mojej ksywy a troche wykorzystania czegos do czego.. hm powiedzmy mam sentyment.
~przereklamowana69    18.06.2009 @14:30:00
dziękuje za komentarz i postaram się z tym coś zrobić.
_______
Staram się widzieć fotografię a nie zdjęcie.
~lastra    18.06.2009 @09:00:57
nie Ty piewszy to piszesz,ale trudno trafić kazdemu w gust.pozdrawiam.
~citronnelle    18.06.2009 @00:22:50
wybieram się tam do Was na egzamin z rysunku ;p
~citronnelle    18.06.2009 @00:20:27
dzięki za rady, a Ty rysujesz może, architektura czy coś takiego?
~jodynaa    18.06.2009 @00:06:11
Twoja piaskownica, twoje foremki, ale po mojemu jest oka Zresztą chyba nie tylko po mojemu
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
~jodynaa    18.06.2009 @00:00:20
Nie nie!! Właśnie to jest fajne, ze nie wiadomo na co on patzy! Kazdy moze sobie sam dopowiedzieć na co. Zostaw odbiorcy pole manewru
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
~lastra    17.06.2009 @22:00:13
ja mam zwykłą cyfrówkę
~lastra    17.06.2009 @21:55:13
zawsze uważałam ,że każda fotka ma w sobie coś ,nawet nie przerobiona,w zaleznosbi jak się na nia patrzy
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt